Для вчителів

Яким повинен бути конспект уроку (методичні рекомендації)

Початок конспекту оформляється за загальною схемою. Спочатку  зазначаються: тема, мета заняття, його тип, методи і прийоми проведення, засоби наочності й технічні засоби навчання, використана в процесі підготовки до заняття література.
Дидактична мета визначається, виходячи зі змісту матеріалу програми, вона вказує на результат, який передбачається досягнути.
Доцільно виділити навчальні завдання, які визначають формування умінь і навичок: виконувати конкретну операцію, дію; відрізняти правильнее виконання дії, якою необхідно оволодіти, від неправильного; визначати, пояснювати, обґрунтовувати характерні ознаки, принципи правильного виконання дії.
П'ятнадцять способів втрати часу на уроці

У практиці окремих вчителів, особливо молодих, нерідко можна побачити набір випадкових, органічно непов'язаних, а часом і зайвих форм організації навчального часу на уроці. Позбавлена доцільної і міцної внутрішньої організації, така «система» як малоефективна, так і доволі багато забирає  "дорогого" часу на уроці, в результаті чого не вдається виконати поставлені завдання. 
Забезпечити максимальне та ефективне навчання на уроці допоможуть 15 рекомендацій Євгена Ривкіна. 

Сучасний урок: основні вимоги щодо підготовки та проведення

На початку 90-х років минулого століття в якості природної реакції на перебудову в педагогічному середовищі виникли гострі дискусії, під час яких шукали істинні причини низької ефективності навчального процесу в школі. І  головну з них побачили в уроці – як ніби-то архаїчній формі організації навчальної діяльності дітей. Найгострішими були виступи спеціалістів з організації ігор та інших видів виховної діяльності, тобто тих, які безпосередньо уроків у школі не проводили. Вони стверджували: «Урок як форму організації навчання придумав Я.-А. Коменський ще чотири століття тому. Отже, урок – це архаїка. Він об’єктивно застарів за цей час і вичерпав себе. Словосполучення «сучасний урок»  це – нонсенс, абсурд».



Нормативна база, що регламентує початок 2015-2016 навчального року





.



Атестація - 2015

Етика у класі: про що треба знати вчителю

Етика та мораль часто асоціюються з релігійним вихованням, однак школи також можуть давати учням важливі уроки осмислення етичної поведінки. «Існує великий страх, що так чи інакше викладання етики у школі сформує в дітей якусь певну релігійну точку зору, – каже доктор філософіє зі США Брюс Вайнштейн. – І все-ж таки у школі просто неможливо не вчити етики». Ці цінності в різних частинах світу визначаються по-різному, але при цьому всі вони є міжкультурними та очікуваними в існуючих групах людей. Тому, як стверджує Вайнштейн, етичні цінності повинні виходити за межі стін храмів і викладатись у школах, а також повноправно існувати в сім’ях. Читати далі...


Щодо законодавчих змін до пенсійного законодавства

2 березня поточного року Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення». Ці зміни регулюють питання пенсійного забезпечення і умовно їх можна поділити на три основні блоки. На особливостях внесених змін до пенсійного законодавства зупинився Голова правління Пенсійного фонду України Олексій Зарудний під час брифінгу перед прямою телефонною лінією Кабінету Міністрів України 13 березня. 
                                                                   Читати далі...

Комментариев нет:

Отправить комментарий